reneenhendrika.reismee.nl

weer thuis

Hallo  allemaal. We zijn weer thuis na 11 maanden avontuur. Heerlijk om te weten waar je bed staat, kleding uit een kast te halen i.p.v. uit je rugzak en alle familie,vrienden en bekenden weer te ontmoeten. Moeilijk om weer in een ritme te komen, en heimwee naar het onbekende en onverwachte  wat we 11 maanden hebben ervaren. We hebben een super tijd gehad ,hebben geweldige dingen gedaan  en mooie mensen ontmoet.We zeggen elke dag tegen elkaar ,dit nemen ze ons niet meer af. Graag willen wij jullie nog attenderen op Stichting Atiy,die weer gestart is met het inzamelen van geld voor kerstpakketten voor een groep arme mensen in Cochabamba . Wij hebben gezien en ervaren hoe waardevol dit project is voor veel mensen ,een pot jam is een ware luxe. Een pakket kost 15 euro en bestaat uit:    1 kg rijst  1 l. slaolie  1 kg suiker  O,5 kg havermout  1 kg koekjes  1,2 kg macaroni  0,5 kg margarine  0,5 l geconc. melk  1 zakje mosterd  1 zakje mayonaise  1 zakje tom. ketchup  2 potjes jam  1 zakje choc. melkpoeder  1 zakje gezoete melkstroop  4 zakjes oplosvruchtensap  1 blik haring in tom.saus . Wil je iets storten  dan kan dit op de rekening van R.F.Regeling 305210955- Rabobank. Wij zorgen er dan voor dat het geld bij Anna komt zodat zij hiervoor pakketten kan kopen. Allemaal hartelijk dank voor de belangstelling voor en tijdens onze reis en alle giften voor Atiy .Wil je meer weten over ons werk met Anna voor Atiy ,je kunt ons altijd bellen of mailen. Wij hebben nog regelmatig contact met Anna en volgen het wel en wee van alle mensen in Buena Vista. We besluiten met een prachtige spreuk : To accomplish great things We must not only act  but alsodream Not only plan but also believe Groetnis fan  René enHendrika

Grietje

Geweldig dat jullie je droom hebben waargemaakt.
Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.
Ik hoop dat jullie je draai weer kunnen vinden in ons mooie maar koude kikkerlandje.
xx

Marjan

Oare wike kinne we lekker bykletse bij Troedi en fânsels lekker ite :-). Apart eins...âlles giet gewoan troch en jimme binne nog oan't "acclimatiseren"...heel begrypelik dât 't wer wenne is. Een pracht belevenis, wol oare wike dr âlles oer hjeare.

Tuuuut!

Carla

welkom thuis weer! Al zou het me niets verbazen als jullie voorlopig nog even heimwee houden naar dat andere soort "thuis" waarin jullie 11 maanden hebben "gewoond". Het was er in elk geval wel warmer ;-). En inderdaad: wat jullie hebben meegemaakt kan niet meer worden afgenomen. Heel bijzonder en mooi allemaal!!
Sterkte met acclimatiseren.
Groetjes, Carla

petra

Ha Hendrika, welcome back. Wat zal dat weer wennen zijn, terug in Balk en het hoofd vol met "plaatjes".
Nu maar lekker nagenieten en rustig aan weer een Fries en fris ritme te pakken krijgen.