reneenhendrika.reismee.nl

Australië

Aussie -Sydney. Hay mates,Na Zuid Amerika alweer naar een ander werelddeel gevlogen,de vlucht was prima,wat eten,filmpje kijken.Toch blijft 15 uur lang in een vliegtuig. In Sydney aangekomen snel onze trips geboekt naar de familie.We zijn gestart in Brisbane en Gatton.Rene zijn tante is 18 maanden geleden omgekomen tijdens de overstroming daar.Uiteraard hebben we dit gebied bekeken en de verhalen gehoord, erg verdrietig allemaal.Ook nog erg leuke dingen gedaan,zoals neef Anthony geholpen met peterselie knippen en wassen en met de familie naar een soort Walibi geweest waar Rene in alle 'enge ' attraktie's heeft gezeten met zijn achterneven en nichten.Hierna naar Rockhampton waar we de andere familie hebben opgezocht.Ze zijn zeer gastvrij, nemen vrij van hun werk om ons te vermaken.We zijn naar een crocodile farm geweest waar Rene een krododil in hand kreeg. Zaterdag een familie barbeque waar familie speciaal voor ons kwamen.'S avonds kwam er nog een heuse verjaardagstaart voor mij langs. Terug in Sydney alle belangrijke dingen gezien zoals de Operahouse,de Harbor bridge,de pub en met de Sydney eye tower in 44 seconden,250 meter omhoog om van het uitzicht te genieten.Inmiddels zijn we alweer in een ander deel van de wereld,Bali. De temperatuur is hier prima en we genieten, het is een beetje een vakantie gevoel tijdens onze reis.We doen nu even een aantal dagen niets ,behalve luieren,lekkere saté eten en lezen.Hierna is het nog even de vraag wat we gaan doen.Ons doel was via Ambon naar de Banda eilanden te gaan . Nu is op Ambon de noodtoestand uitgeroepen ivm het hele slechte weer,overstromingen en harde wind.Zijn er 3000 eilenden en wij moeten juist die ene  hebben.Waarschijnlijk gaan we nu de eilanden,Lombok,Flores,en Java bezoeken.We komen er wel uit,het is een luxe probleem.We hopen dat jullie ook mooi weer hebben en genieten van jullie vakantie.Voor nu een warme (28 graden om 10:00 uur 's morgens) groet van ons.

10eke

Hi!! Dacht dat jullie ook maand in Australië zouden blijven? Of is dat nu al weer om dan!! Oeh en lekker op Bali nu. Blijven jullie daar maar heel kort? Anders zeker 's ochtends héél vroeg een tocht langs de rijstvelden doen, was zó mooi! En naar Ahmed snorkelen als je tijd/zin hebt. Dat was zo'n lekker plekje - heel rustig en 2 stappen het water in en je zwemt door een aquarium - echt heel mooi! Lekker genieten en wel jammer van Ambon. Maar inderdaad er zijn gelukkig nog wel een "paar" eilandjes daar!!! En om jullie blij te maken - het is hier op zich wel lekker weer qua temperatuur - en ook de zon best geregeld - maar het regent ook bijna om het uur! Een lekkere Hollandse zomer dus! Maar ...ook allemaal Olympische medailles bij het zwemmen en vandaag vast ook 1 bij het surfen. Hoe is het met je rug nu? Hoop dat je lekker geniet en niet vergeten om van die lekkere massages te nemen daar, goed voor je!! Dikke knuffel ût Balk van Lammert & 10

Grietje

Nou ook dit werelddeel klinkt weer goed en ziet er mooi uit. Wat een leuke familie.
Love you, miss you xxx

marijke

Hallo Hendrika ik heb je mailtje hier op het woonsteunpunt voorgelezen, regelmatig wordt er naar jullie gevraagd. Jullie krijgen dan ook vanuit regenachtig Sneek de hartelijke groeten van iedereen. geniet ervan!! het is zo weer december!

margje

wat weer een leuk verhaal! fijn om toch weer bij die familie te zijn, zo te horen en te lezen is dat wederzijds!
en nu gewoon vakantie, toch ook heerlijk he!! Geniet ze! X

Jurjen en Tite

Moai dat de famylje tiid frij makket om harren wrâldreizgjende neef en nicht te treffen. It klinkt allegearre hiel gesellich. Australie is grif in hearlik lân om fakânsje yn te hâlden. Lekker dat jimme no oan sokke dingen ta komme, nei de geweldige ûnderfinings yn Súd Amearika. De foto's binne wer prachtich, wy hawwe de eardere foto's ek wer even besjoen. Wat meitsje jimme in grutte ferskillen mei; yn lannen, minsken en omstannichheden.Fijn dat it goed mei jimme giet, genietsje fan alle dingen dy't noch op jimme programma stean en dy't op jim wei komme.
It is moai om jimme ferhalen te lêzen en jimme sa te folgjen. Hâld ús sa op de hichte. Noch in fijne tiid ta winske en in hertlike groet fan ús út Wikel.