reneenhendrika.reismee.nl

De laatste lootjes

Onze laatste nacht in Balk.

Vanavond heerlijke " winter kost " gegeten bij mijn zus en zwager in Oudemirdum.

Morgen vertrekken we naar London.

We hebben in totaal 1177,50 euro aan giften gekregen van familie ,vrienden en collega's.

en natuurlijk allemaal leuke kleine gezellige meeneem dingen zoals, drop/fotoboekjes/spelletjes/schrijfboekjes/sieraden/boeddha.

Geweldig. Hartelijk dank allemaal.

Inmiddels is er geld gestort naar Atiy voor 10 kerstpakketten, (zie nieuwsbrief )

Natuurlijk gaan we ter plekke bekijken wat we nog meer kunnen doen met het geld wat we hebben gekregen.

Allemaal een goede tijd.

Hasta la vista

René en Hendrika

elske

ik winksje jim 'n hiele noflike reis ta!!!!! En geniet d'r lekker fan!!!!

Anne en Pia

Heel veel succes, laat jullie droom werkelijkheid worden.

Robin

Helaas kán ik jullie wegens ziekte niet uitzwaaien, wat ik erg jammer vind, maar dan maar op deze manier: nogmaals heel veel plezier, voorzichtig en hou ons op de hoogte! Xx, Robin

trudy

Wanneer ik dit lees zijn jullie op Schiphol en w.s al uitgewuifd door jullie familie ha hou ons op de hoogte en geniet van jullie reis dikke tut Trudy en Theo

rfjreg@xs4all.nl

Had nog gebeld en sms gestuurd, hele goede reizen, geniet, wees gelukkig, hoop dat al jullie dromen werkelijkheid worden. Wees vooral voorzichtig! Dikke tût Johan en Regien.

jan Heida

Rene en Hendrika,

Het was een beetje kort zondag, we zijn nog even door de wilhelina straat gereden. Daar hebben we veel plezier gehad met elkaar. Laat wat van jullie horen ach en een jaartje is zo om. Voor ons wel

Groet Jan

Henry en Trea

Nu is het echt hé,.....en heel jaar weg! We hadden nog gebeld...,maar niet meer gelukt! Heel veel plezier, maak er iets ongelofelijk moois van, geniet van alles wat op jullie pad komt, het is jullie gegund! Gr en liefs ût BB.

10eke

Het is begonnen!! Heel goede reis en geniet, geniet, geniet!!! liefs 10

alex kaspers

hoi, hoe gaat het met jullie? al op plaats van bestemming?
Laatste nieuwtje uit Balk( ik zou jullie op de hoogte houden immers): eigenlijk niets bijzonders.
Hoop dat alles goed is bij jullie en tot schrijfs!

Simone Visser

Fantastisch deze reisblog! Ik kreeg het via Marijke op het werk.
Van te voren elkaar niet meer gezien dus maar even zo . Voor beide heeel veel plezier toegewenst
Groetjes Simone