reneenhendrika.reismee.nl

Us reis

Hallo,

Na een jaar voorbereiding ' giet it oan'

Laughing

4 december vliegen we dan naar Londen en gaan een dag ' parlevinken' in de stad.

Op 6 december vertrekken we naar Peru ,Lima.

We gaan eerst richting Nasza waar we het project Mama Rosa gaan bezoeken,tevens willen wij ons Spaans weer ophalen en gaan 3 weken naar school.

Mits februari worden we in Bolivia verwacht bij Anna in Cochabamba.

Hier gaan we werken via de stichting Atiy. Zie ook www.Atiy.nl

Hier verblijven we 3 maanden en daarna begint onze 'lanter fanter' trip.

Via Argentinie naar Chilie waarvan we van Santiago vliegen naar Sydney.

We zijn dan inmiddels juli 2012.

We gaan daar op bezoek bij familie van René .

Begin augustus gaat ons vliegtuig naar Indonesie waar we dan rondtrekken .

Wat we precies doen weten we nog niet helemaal,in ieder geval Java en de Molukken.

Rond 1 november vliegen we dan weer terug naar Nederland.

Wij hebben er zin in en hopen via deze site op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes in Nederland.

Tot mails

René en Hendrika

Margje

Spannend hoor, het wordt nu heel echt en komt heel dichtbij!! Brrr.....!
Fijn om zo op de hoogte gehouden te worden en te kunnen reageren.
dikke tut!

Janna

Ha jongelui, wat een snode plannen!!!
Ik sjoch mei skele eagen nei de tekst en betink my dat dit wol ris in hiel moai avontoer wurde kin. Prachtig!
Ik hoop dat jim sa lang sûnder my kinne, mar we koene ek skype toch??

Anita

Whaaa! Wat cool dat jullie gaan en dat het allemaal gelukt is, ik vind dat echt heel leuk voor jullie! Heel veel plezier en ik ga jullie zeker volgen!

En om alvast met een nieuwtje te beginnen, Maurits heeft mij afgelopen september ten huwelijk gevraagd en 19 december gaan we trouwen :)

Schrijf maar lekker veel op deze site, dan beleven wij jullie avonturen mee!
Groetjes Anita

Grietje

Geweldig !! We genieten vast via deze site met jullie mee.
We wensen jullie heel veel plezier en brêk gjin fuoten underwei en sa.
Dikke tút !!!!

10eke

Oh wat leuk dat we jullie kunnen volgen!! En wat een super reis zal dit worden. En thanks dat wij ook mogen mee genieten van dit alles! Want we zijn natuurlijk eigenlijk stik jaloers!! Genieten hoor en heerlijk dat niet alles gepland is, lekker over jullie heen laten komen. Hele dikke tût van 10

auke en tjitske homma hofstra

wij wensen jullie heel veel geluk en gezondheid toe.
zodat jullie de wereld weer een klein beetje beter kunnen maken.

anne abma

In geweldige ûndernimming Hendrika en moai dat jim dat tegearre dwaan kin.
En ik winskje jimme "sin en wille kin folle tille".
anne

Je (schoon)zus

Het zit er nu echt aan te komen. Ik krijg er de kriebels van.
Wat zal ik (wij) jullie vreselijk missen maar wat gun ik het jullie ook vreselijk.
Hou ons op de hoogte van jullie belevenissen.
Geniet !!! en skypen hoor!
XXXXXXXXX G

Lieuwe

Ha ik lees dat je medicatie verzamelt, das toevallig heb ik ook jaren gedaan ;-)
Nu ja goede reis ouwe, je was hier ook zo rap van de werkvloer verdwenen afgelopen donderdag, logisch natuurlijk.

Janneke van Schaick

Hallo Hendrika, deze naam zegt je in eerste instantie misschien niets, maar tijdens je onderzoek in het ziekenhuis hadden wij een heel leuk gesprek en heb je me dan ook dit adres gegeven, zodat ik jullie wat kan volgen. Vond het heel leuk om te horen hoe enthousiast jullie zijn om dit te doen en heb daar erg bewondering voor. Wens jullie alle succes en hoop dat het een hele mooie ervaring mag worden. Hartelijke groeten, Janneke afd. Radiologie

Rudolf en Jolanda

Helaas konden wij gister niet op jullie toedeloeparty zijn, maar wensen jullie via deze weg een ontzettende mooie tijd toe. Wij volgen deze site nauwlettend en zijn nu al benieuwd naar jullie eerste foto's, Hé geniet! en kom heel weer terug.....

groetjes van ons

Harm en Jetty Luik

Hallo René en Hendrika, we waren blij verrast met het adres van jullie site, we hebben hem onder favorieten gezet zodat we jullie op jullie reis kunnen volgen. We wensen jullie alle succes en geniet er van. Harm en Jetty uit Balk.

rinske de graaf

ongeloofelijk wat jullie allemaal zien.ben gewoon jaloers.

maar geniet er maar van .

groetje4s albert en rinske

Tsjikke en Siemen

Tsjonge-jonge wat een reis meitsje jimme, mooi om sa fia foto's en ferhalen, dit te folgjen, geniet !!
groetnis fan Siemen en Tsjikke